1. HABERLER

2. SAĞLIK
  3. Aydın, yeni diş hastanesi inşaatında incelemelerde bulundu
Aydın, yeni diş hastanesi inşaatında incelemelerde bulundu

AK Parti Merkez Disiplin Kurulu Başkanı ve Adıyaman Milletvekili Ahmet Aydın, Kahta’da yapımına başlanan 3 katlı 25 üniteli Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’nin inşaatında incelemelerde bulundu..

A+A-

Adıyaman ve ilçelerinin sağlık yatırımlarıyla da güzel hizmetler aldığını belirten Milletvekili Ahmet Aydın, hiçbir ideolojik farklılık gözetmeden şehrimize hizmet etmenin onurunu mutluluğunu yaşadığını söyledi.

Özellikle eski çarşı merkezinin güçlenmesi ve yeniden ilk günkü canlılığına kavuşması için Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi’ni buraya konumlandırdığını ifade eden Milletvekili Aydın, “Emin olun gittiğimiz ve baktığım her yerde Ak Parti’nin mührünü görmek mümkün. Ak Parti mühür olarak kendileri ortaya koyuyor. Dolayısıyla şimdi burada hepiniz şahitsiniz. Özellikle çarşı merkezinin güçlenmesi, buranın yeniden eski canlılığına kavuşması için de daha önce yatırım programına alıp ihalesini yaptığımız diş hastanesini de buraya konumlandırdık. Ve şimdi inşallah arkasında SGK binasını da buraya konumlandırdık. Biliyoruz ve umuyoruz ki bu eserler ile birlikte halkımızın istifade etmesi diğer taraftan mevcut hastanemizi rahatlatmak amaçlı orada ki diş kliniklerini çıkartıp buraya 25 klinik olarak hizmet vermesi, hem halkımız için daha kolay ulaşılabilir, erişilebilir olması hem de bu çarşının canlanması açısından hakikaten Kahta için önemli bir hizmet.

Bir hastane yaptık yetmedi, şimdi ikinci hastaneyi diş hastanesi olarak yapıyoruz. Şimdi geziyoruz dolaşıyoruz, şuanda pandemide yaşanan ekonomik sıkıntılara rağmen hizmette hiçbir aksama yok. Her yerde eser görmek, her yerde milletin ayağına kadar giden hizmeti görmek mümkün. Köylerde şuanda özellikle geldiğimizde görüyoruz ki, içme suyundan yollarına kadar, köy konaklarından köylerin çöplerinin toplanmasına kadar köylerin ilaçlanmasına kadar. Şehirde adeta ne varsa hizmetin alasını köylerimizde de görmek mümkün.  Mutlu oluyoruz. Vatandaşımızın teveccühünü görünce daha bir keyif alıyoruz. Tabi ki hizmet bitmez, dünya döndüğü müddetçe insanlar daha çok talep edecek ve biz de iktidarın verdiği sorumluluğu üzerimizde hissederek bütün talepleri yerine getirmek için gayret edeceğiz.  İşte burada kaymakamımız var, ilçe birimlerimiz, teşkilatımız var, encümenlerimiz var, hep birlikte sahadayız. Vatandaşın ayağına gidiyoruz. Oy kaygısı veya oy istemek için değil halini hatırını sorarak vatandaştan taleplerini ihtiyaçlarını alıyoruz. Çok şükür gittiğimiz her yerde de güzel bir teveccüh ile karşılaşıyoruz.

Yine bir millet bahçemiz malum, özellikle üniversitenin altında ve onun devamında de bir sahil yolu projesi, onun da projelendirme çalışması son aşamaya gelindi. Bu konuda ki takiplerimizi sürdürüyoruz. Zaten bir seyir tepesi Ebu Sadık’ın orda, bir İbrahim Halil’in orda mesire yeri, yeni yeni alanlar açtık, güzel alanlar açtık, yeşil alanlar açtık. İnşallah bu sahil yolu projesiyle de bu bölge cazibe merkezi haline gelecek.

Kahta 02 Sporumuzu tebrik ediyoruz. 3. Lig’de mücadele ediyor. O söz verdiğimiz yerin de tadilatını sağladık. Şuanda orada proje çalışmaları yapılıyor. İnşallah güzel projelerle kalacakları güzel bir yer olacak. Aynı şeyi Adıyaman’da, Adıyaman 1954 Spor için planlıyoruz. Dolayısıyla spordan gençliğe kadar, bütün hizmetleri hepsini beraberce düşünüyoruz, birlikte değerlendiriyoruz.  İldeki bütün amirlerle ortak hareket ediyoruz. Söz konusu Adıyaman’sa, söz konusu Kâhta’ysa söz konusu Türkiye’yse gerisi teferruattır. Hiçbir ideolojik farklılık gözetmeden şehrimize hizmet etmenin onurunu mutluluğunu yaşıyoruz.

Daha sonra Milletvekili Aydın ve beraberindeki heyet, ilçe merkezindeki esnafları ziyaret etti.